ZWROTY

Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki — na zasadach opisanych w ustawie z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.).

Jak dokonać zwrotu:

  1. Pobierz formularz odstąpienia od umowy, wydrukuj i wypełnij:
    Pobierz formularz odstąpienia od umowy
  2. Zapakuj zwracany produkt wraz z formularzem odstąpienia od umowy do koperty, foliopaku lub kartonu.
  3. Wyślij przesyłkę pocztową lub kurierską na adres:

Gdańska Palarnia Kawy
ul. Św. Ducha 57
80-834 Gdańsk

⚠️ Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.

Ważne:

  • Zwrotowi nie podlegają produkty spożywcze otwarte lub częściowo zużyte, w tym kawa w opakowaniach naruszonych po otwarciu.
  • Ze względów higienicznych oraz na indywidualny charakter zamówienia, nie ma możliwości zwrotu kawy mielonej (mielenie wykonywane jest na życzenie Klienta).
  • Zwrot dotyczy wyłącznie towaru, który nie nosi śladów użytkowania wykraczających poza zwykłe zapoznanie się z produktem.

Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

Po otrzymaniu przesyłki, w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych poinformujemy o przyjęciu lub odrzuceniu zwrotu.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia, zwrot środków zostanie dokonany tą samą metodą płatności, którą dokonano zakupu.
Jeżeli płatność była dokonana przelewem bankowym, zwrot nastąpi na konto wskazane w formularzu odstąpienia.

Jeśli wysyłasz paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej, zachowaj dowód nadania — będzie to podstawa do ewentualnej reklamacji w przypadku zaginięcia przesyłki.

REKLAMACJE

Zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo do reklamacji zakupionego towaru.

Jak złożyć reklamację:

  1. Pobierz formularz reklamacyjny, wydrukuj i wypełnij:
    Pobierz formularz reklamacyjny
  2. Zapakuj reklamowany produkt oraz wypełniony formularz do koperty, foliopaku lub kartonu.
  3. Wyślij przesyłkę pocztową lub kurierską na adres:

Gdańska Palarnia Kawy
ul. Św. Ducha 57
80-834 Gdańsk

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji. Zwroty kosztów realizowane są przelewem bankowym.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niezgodność towaru z umową, jeśli Klient wiedział o tej niezgodności lub, oceniając rozsądnie, powinien był o niej wiedzieć.